Het is vanaf nu mogelijk om bezoekers welke een afspraak willen maken via het contactformulier direct te laten inschrijven als klant.
Hiermee wordt de klant gelijk toegevoegd aan KISs en hoeft u dus de ‘nieuwe klant’ niet meer zelf toe te voegen in het systeem. Scheelt u weer werk en de klant hoeft geen papieren klantenkaart meer in te vullen.
Een getypte klantenkaart is (meestal) foutloos. Handgeschreven klantenkaarten kunnen soms wel eens niet goed leesbaar zijn.
Deze mogelijkheid kunt u via de contactformulier-instellingen aan of uit zetten. Ook is het mogelijk om de informatie-tekst (tooltip) daar aan te passen naar een eigen tekst en/of deze aan of uit te zetten.
Ook is de ‘Privacy’ tekst welke onderaan het formulier verschijnt naar eigen inzicht aan te passen. Zo voldoet het formulier zich ook nog eens aan de privacywetgeving.
Voordeel:
U kunt gelijk met de klant bij binnenkomst in de salon overgaan tot het bespreken van de gewenste trimbehandeling.
KISs neemt u weer een beetje werk uit handen…